Ondernemen is een ABC-tje. De lessen van Michiel Muller in een infografic.

ZiPredactie door
Geen reacties

9789047008620-240x300De toekomst is aan de Ondernemende Professionals. De professionals die eigen regie pakt voor zijn of haar ontwikkeling en op zoek gaat naar nieuwe kansen. “In actie komen is het allerbelangrijkste bij ondernemen” zegt serial entrepreneur Michiel Muller, bekend van Tango, Route Mobiel en Picnic. En dat is misschien toch best lastig, ook voor zelfstandigen.

Muller maakt met zijn methode van de ondernemersroute de drempel een stuk lager om om in beweging t komen. Het begint ermee dat je de veilige haven (A) durft te verlaten om iets nieuws te gaan proberen. Wat dat nieuwe is, en hoe je dat bereikt, dat is juist de fun van ondernemen. In (B) zul je andere mogelijkheden zien: het gouden perspectief van een nieuwe business (C). Hij combineert een analytische blik met slagvaardigheid en onderbouwt zijn verhaal met cases en voorbeelden, ook uit zijn eigen praktijk. Hij laat zien hoe je loskomt uit de veilige sleur en routine, hoe je omgaat met tegenslag, obstakels omzeilt, realistische doelen stelt en kansen pakt wanneer ze zich voordoen. Dat maakt zijn boek ook interessant voor de al wat meer ervaren interim professionals.

Boek dat het kopen het overwegen waard is (dat kan hier). De mensen van Infograaf vatten het boek ook voor u samen in de onderstaande grafic.

Michiel-Muller-Ondernemen-is-een-ABCtje_FINAL

ZiPredactie

Over ZiPredactie

De ZiPredactie plaatst hier interviews en eigen artikelen. Daarnaast persberichten, aankondigingen of (met toestemming) overgenomen artikelen. (contact: info@zipconomy.nl)

Bekijk meer artikelen van ZiPredactie >